1. Op zich lekker gegeten. Dit aangezien de prijs nu dichter bij de kwaliteit lag, al de hoofdgerechten 14,95 en een 4 gangen menu voor 22, 95 dachten we.. tot we de rekening kregen. Schijnbaar waren 2 hoofdgerechten niet bij de aanbieding inbegrepen, terwijl we toch duidelijk hadden aangegeven dat we het 4 gangen menu wilden. Resultaat: een veel te hoge rekening. Achteraf stond op de actiekaart in piepkleine letters vermeld dat de beide gerechten er niet bij inbegrepen waren. Terwijl op de originele kaart het in koeienletters op staat.. Waarom dat ook niet op de actiekaart?

Qua prijs zijn we er tussen in gaan zitten maar ze hebben ons letterlijk bedonderd.

Qua sfeer was het laidback, aan etiquette wordt niet gedaan maar heb ik niet als vervelend ervaren

Kwaliteit van het eten was prima, hoewel in de prijs/kwaliteit verhouding de prijzen wel behoorlijk aan de hoge kant liggen. Ook het moeten betalen voor je bijgerechten vind ik niet passen.

Ook al was de sfeer laid back, tot we de rekening kregen dan.. Ik zou niet weer naar Desperado gaan met de reden dat de prijzen te hoog liggen en het bewust proberen te bedonderen van klanten al helemaal uit den boze is.

Er zijn in Winschoten een paar restaurants die kwalitatief beter en mooier geprijsd zijn