1. Afgelopen zaterdag sint ontbijt gehad hier. Toen we reserveerden werd ons beloofd dat er zitplaats was, voor kinderen gezorgd zou worden. Helaas toen we binnenkwamen wed ons verzocht meteen te betalen, na de vraag welke tafel voor ons gereserveerd was, werd ons gezegd: zoek zelf maar een plaats uit. Helaas waren er geen tafels te bekennen, we mochten ons bij andere mensen op een sta tafel proppen, en helaas was het ontbijt ook erg beperkt. Omelet was koud, eieren te hard gekookt, waardoor het ei uit de schaal barstte, na onze vraag of we de eigenaar konden spreken was het antwoord: hij is druk aan het koken, heeft geen tijd. In ieder geval: slechte ervaring, helaas ook navenant we van andere mensen gehoord hebben, terwijl personeel wel zijn best deed. Onze mening: eigenaar verstopt zich in keuken, personeel mag het oplossen, niet de moeite waard.

2,8