in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Vanavond voor het eerst gegeten in de Postkoets ,met een bon van etentjeveiling, nou ik ben blij dat we niet het volle pond moesten betalen.
    Voorgerecht champignons in een bierbeslag=lekker (wel veel)
    paprika roomsoep =niets speciaals (blikjes soep)
    kalfsbouillon=lekker maar dat was het ook
    hoofdgerecht=3 stukjes bief, 1 zelfs niet opgegeten zo taai en het dreef in de saus.
    De andere iets uit de zee en iets uit de wei. Zalm te ver door en de bief zie hier boven ook niet opgegeten.
    nagerecht=behalve dat het erg lang duurde ook slecht. Slechte creme brulee(en ik hou van creme brulee), suiker compleet verbrand en van binnen de creme koud (heb het ook niet gegeten.)

Helaas ging er ook met de bediening iets fout, de fles viel om van het dienblad zo over mijn man heen, excuus was er direct maar daar bleef het ook bij. Ook na die tijd niet even vragen hoe het ging,en als de kleding gereinigd moest worden, niets van dat alles.

Wij gaan niet terug naar deze bistro en zullen het ook aan anderen niet aan bevelen. Het geheel een boeren bistro, veel op het bord maar smaak ho maar.

4,1