1. Ondanks alle negatieve reacties toch besloten om het te proberen maar tevergeefs...de service is ronduit slecht. Erg lang op drinken moeten wachten. Toen we er een paar keer om vroegen (en heb echt wel geduld) kregen we een brutaal antwoord van de serveerster en na wel 5 keer gevraagd te hebben smeet ze letterlijk ons drinken op tafel. Nadat we net ons toetje op hadden werd de rekening bij ons tafel gezet (terwijl we er niet om vroegen) en werd ons gevraagd of we weg wilden gaan omdat ze het niet goed met de reserveringen hadden gepland en moesten we plek maken voor andere mensen!!! We wilden eigenlijk nog een kopje koffie drinken maar er werd ons gezegd dat we dat maar aan de bar moesten doen! Brutaal en onbeschoft noem ik dat. Het eten smaakte goed maar het vlees was niet helemaal gaar.