in Gouda

Ons restaurant: Griekenland, zon, zee, strand.

1. Beste lezers,

Zaterdag 10 november j.l was er weer live-muziek. Met een stel collega's (11)
    hadden we op voorhand al afgesproken dat we zouden komen.

Vriendelijkheid en gastvrijheid in een gezellige omgeving doet je al gauw thuis voelen. De collega's stonden al gauw op de dansvloer. Voor een natje en een droogje werd ondertussen ook goed gezorgd.
    Eten een stukje persoonlijke aandacht een geintje en een dans, het kan en is er allemaal!

We zijn keurig geholpen door het bedienend personeel wat zich letterlijk het vuur uit de sloffen heeft gelopen. Het was echt druk, niks was te veel gevraagd.
    De grote schalen met vlees en vis waren fantastisch en smaakte zeer goed!
    Fijn is ook om te vermelden dat er rekening wordt gehouden met mensen die geen varkensvlees eten, vegetarisch of geen gekruid voedsel mogen nuttigen. Dit geeft aan de veelzijdigheid en het vakmanschap van de koks in de keuken.

Het was een fantastische avond namens Frits en de andere boy's
    heel hartelijk bedankt!

Graag tot de volgende keer....

Ricardo

3 vorige recensies

Vorige recensies van Ricardo

• Volvo Forum

Gisteravond met een grote groep wezen eten, het was één groot succes.

Warm onthaal, gastvrij, veel ruimte, wel even van te voren reserveren om lang wachten te voorkomen. Bij wachten krijg je van het huis met regelmaat iets te drinken aangeboden wat zeer coulant is. Reclame voor deze zaak is ook niet meer dan logisch en welkom!

Het retaurant biedt diverse mogelijkheden. Zeer geschikt zoals wij hebben ondervonden gisteravond om te gaan eten met een grote groep. Niet ieder restaurant heeft de capaciteiten en de ruimte om dit vlekkeloos te organiseren.

De reactie's van de mensen geeft aan hoe gezellig en goed het is geweest!

Namens alle forumers heel hartelijk bedankt
    en graag tot een volgende keer!

Richard.

Antwoord #4467 Gepost op: Gisteren om 22:53 »
    Heerlijk hoor dat Griekse eten

Antwoord #4469 Gepost op: Gisteren om 23:51 »

Heerlijk hoor dat Griekse eten

Heb je je weer lekker vol zitten vreten?

Haha, absoluut en ik weet nu al zeker dat ik dat morgen weer doe:) iets van een doggiebag; )

Was reuze gezellig, zijn nu op de terugweg naar Apeldoorn, best wel verdrietig want dit is de laatste lange rit voor deze V70R
    Jianus, enorm bedankt.. tot de volgende keer

Antwoord #4474 Gepost op: Vandaag om 01:12 »
    ________________________________________

Gezelligheid, lekker eten, een mooie club met mensen dan kan je avond niet meer stuk.
    Leuk elkaar weer gezien te hebben alleen een beetje weinig gesproken, Jolanda sterkte met de laatste weekjes

Kijk terug op een gezellige avond!

Dat moeten we idd toch eens inhalen;) zal morgen fff wat foto's hier neer gooien. Was zo gezellig, men liep gewoon over tafel:)

« Antwoord #4475 Gepost op: Vandaag om 01:33 »

Kijk terug op een gezellige avond!

+ 1, was gezellig, nogmaals dank voor het organiseren!

« Antwoord #8672 Gepost op: Vandaag om 09:29 »
    ________________________________________
    Gisteren naar Gouda waar we heerlijk hebben gegeten bij de Griek (team Rhodos en Ries geweldig bedankt hiervoor. geweldig leuke avond gehad en vervolgens weer naar huis toe. We waren om 12.45 uur weer thuis in Nijmegen.

Antwoord #1372 Gepost op: Vandaag om 10:49 »
    ________________________________________
    Marjolein en ik hebben het ook erg naar ons zin gehad. Een perfecte gelegenheid om een groot aantal forummers weer eens irl te spreken.
    Voor herhaling vatbaar dus Jianus, bedankt!

Antwoord #1371 Gepost op: Vandaag om 10:45 »
    ________________________________________
    Volgende keer boeken we de hele bovenverdieping dan wordt het helemaal gezellig. Het eten was perfect geregeld en de bediening was stukken beter dan vorig jaar

Antwoord #1370 Gepost op: Vandaag om 10:43 »
    ________________________________________
    Was erg leuk en gezellig, tnx voor de organisatie!

Heen was het al takkeweer, terug was 't gewoon echt slecht. De weg was wit van de hagel, met 110 km/h terug naar Goes met knipperend DSTC-lampje de Vlaketunnel uit

Antwoord #1368 Gepost op: Vandaag om 10:35 »
    ________________________________________
    Mooi dat het gezellig is geweest. Volgende keer ben ik / zijn wij er hopelijk ook weer bij .

« Antwoord #1369 Gepost op: Vandaag om 10:37 »
    ________________________________________

Tuurlijk en wij ook weer

Antwoord #1364 Gepost op: Vandaag om 00:50 »
    ________________________________________
    Zo net een kwartiertje thuis van een gezellige avond bij de griek met Ries en een berg andere forummers en ja het was weer bere gezellig en lekker en veel
    Bedankt team Rhodos!

« Antwoord #1373 Gepost op: Vandaag om 11:55 »
    ________________________________________
    Ook wij zijn volgende keer weer van de partij! Lekker gegeten, lekker gekletst en onze kleine man heeft lekker geslapen .

Jianus ook boven ziet het er sfeervol uit

• Live muziek 29 september,

Deze avond zijn wij met een groep collega's gekomen van 12 mensen.We werden hartelijk en warm begroet door Jianus en het bedienend personeel.

Onze tafel was nog niet klaar en konden onder het genot van een aantal drankjes bij de bar wachten. De livemuziek zorgde voor een gezellige sfeer waardoor het wachten al snel omgezet werdt in dansen!

Het eten was wederom in één woord fantastisch!
    Mals vlees met een goeie bite, sausen goed van smaak, hoofdgerecht en dessert zoals het hoort. Alles was goed warm wat wel heel belangrijk is. Je proeft dat alles vers is wetende dat dit veel voorbereiding kost.
    Er wordt bij Grieks Restaurant Rhodos met kennis en vakmanschap gekookt.

Dit is nou echt: "Passie voor koken!"

Namens de hele groep heel hartelijk bedankt voor jullie fantastische zorgen!

Graag tot 10 november!

De nieuwste recensie
  • Als vaste "klant" kom ik regelmatig hier over de vloer.

Heeft u geen keuze kunnen maken voor een gezellig avondje uit in Griekse sfeer voor jong en oud, is dit restaurant een aanrader!
    Een keuken om van te smullen en een prettige welwillende bediening die voor hun klanten klaar staan!

Niks is te veel gevraagd, betaalbaar en veel waar voor je geld.

Uit ervaring kan ik spreken dat je met groepen ook hier zeer goed terecht kan want werkelijk alles is hier mogelijk.
    Voor busmaatschapijen en touroperators is dit een perfect adres.

Mijn complimenten!