Op dit adres zit nu: Eethuis Groesbeek

1. J. Kleeman

Ook mijn vriendin en ik hebben hier spareribs gegeten met een aanbieding van Groupon. In tegenstelling tot wat vele anderen in hun recensie schreven hebben wij een zeer goede bediening gehad. Onze gastheer (eigenaar) kwam helaas amateuristisch over, maar het was meer dan overduidelijk dat hij zeer zijn best deed en hij was ook erg vriendelijk. Dit werkte ontwapenend.

Over het eten kan ik zeer kort zijn. De spareribs scoren bij mij een grote onvoldoende. Er zit te weinig smaak aan en ze zijn zo gaar dat het bot simpel met een vork van het vlees af te halen is (of andersom). De rest van het eten - stokbrood met een sausje, een salade en friet - was goed. Ben benieuwd naar het overige eten van de kaart. Wellicht is dat beter. Wat betreft de spareribs heb ik het idee dat de Grouponactie een manier is om mensen naar het restaurant te lokken zodat ze ermee kennis kunnen maken. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet bij iedereen als beste kennismaking ervaren wordt.

De inrichting is niet al te fraai, maar ook niet echt ongezellig. Ook van de rekening kon ik, in tegenstelling tot andere recensenten, niet echt schrikken.

Conclusie voor wat betreft dit bezoek: het restaurant wordt met de beste bedoelingen gerund, maar zal zich toch echt op enkele punten sterk moeten verbeteren voordat ik het van harte kan aanbevelen.