1. Samen met mijn vriend was ik een weekje naar Zeeland. We zijn bij veel verschillende restaurantjes wezen eten. Over de Ossehut zijn we erg te spreken. we werden gast vriendelijk ontvangen. De zaak zag er erg gezellig en knus uit. Normaal nemen wij alleen een hoofdgerecht omdat we studenten zijn en het snel te duur wordt voor ons. Maar door de goede prijzen op de menu kaart konden we nu ook een voorgerecht bestellen. Ik had de salade met brie en mijn vriend de gamba's. Deze waren erg goed! We werden snel bediend. Als hoofdgerecht hadden wij de spare ribs en tournedos. De tournedos was rood gebakken en erg mals, de spare ribs waren ook prima. De frieten waren vers. De bijlage waren meer dan genoeg, bakje sla, groente, friet en een lekkere gratin! Het was een leuke avond en voor ons een romantische plek. We komen er zeker weer terug!