Op dit adres zit nu: La Hermana

1. Via vakantieveiling een steengrill arrangement "gewonnen" en hiervan 6 november gebruik gemaakt. De bijna onverstaanbare bediening moest naar eigen zeggen even informeren wat voor vlees er bij het arrangement zat want ze hadden hele slechte referenties gehad zei hij....Maar helaas was het zoals op de kaart stond:kip en vis. voor ander vlees moest grof worden bijbetaald. de presentatie was leuk;een houten plank met gaten er in waarin de schaaltjes met groenten en sausjes en een minuscuul klein steentje voor 1 persoon die zo snel afkoelde dat je met de nodige haast door moest bakken anders kreeg je het niet meer gaar.Geen apart bord bord om van te eten dus je vlees moest op een bordje waarin al iets van groente had gelegen. 1 klein bakje friet voor 2 personen. voor een nieuwe steen moest worden bijbetaald en aangezien we al ander vlees hadden besteld waren we zoveel geld kwijt dat we voor dat bedrag in ieder ander restaurant niet met honger van tafel waren gegaan.Om de haverklap liet het personeel iets kapot vallen dus lekker rustig eten was er niet bij. Het was bovendien steenkoud in de ruimte en we waren blij dat we na nog geen 3 kwartier weer buiten in de regen stonden en de warme auto konden opzoeken.Absoluut geen aanrader voor een gezellige avond en een volle maag. Wat een teleurstelling. ik verwacht echt niet het onderste uit de kan met vakantieveiling maar heb al meerdere arrangementen hiervan gedaan en dit was werkelijk een dieptepunt.

4,3