1. Rob 2563 punten

We hadden als groep een arrangement geboekt in het casino en een driegangen keuzemenu in restaurant Le Jardin, behoorde tot dit arrangement. Het restaurant bevindt zich echt in het casino en je hoort de speelautomaten hun werk doen, terwijl je eten het bent. Dus ook in het restaurant wordt je er de hele tijd bewust van gehouden dat je je in een casino bevindt.

Het is misschien wel het restaurant met het mooiste uitzicht van Nederland, alleen krijg je daar 's winters niet veel van mee. Dineren hier op het terras is echter een absolute aanrader. Het eten is basic, maar prima van kwaliteit. Ik at er prima gerookte zalm, met een erg simpele salade en een kant- en klaar dressing. Hoofdgerecht was een mooi gebakken biefstuk met lekkere pepersaus en prima frietjes en een aardappel-prei gratin met spekjes. En tot slot nog een grand dessert, maar ook hier leek niet alles zelf gemaakt.