in Heerhugowaard

Babylon altijd kwaliteit en gezeligheid!

1. Afgelopen zaterdag met 16 personen + zo'n 6 kids een high tea gedaan bij Babylon, wegens een verjaardag. Heel mooi interieur, stijlvol maar gezellig. Op tafel stond een pot kruidenthee, een pot groene thee en twee potten heet water. Je kon ook zelf muntthee maken met de verse munt die op tafel stond, zo hoort het! Er was een aparte tafel voor de kinderen, dus die waren de hele tijd zoet met z'n allen. Allereerst kwamen de hartige hapjes. Een heerlijk stukje quiche en minisandwiches met gerookte zalm, tomaat-mozzarella, eiersalade, carpaccio en oude kaas. Daarna even pauze en toen kwamen de zoete hapjes. Ieder kreeg een nog warme scone met room en citroensiroop (denk ik?), héérlijk! Verder waren er minicupcakes, pindarotsjes, cappuccino-chocolaatjes, cheesecake en iets dat erg lekker was, maar ik de naam niet van weet (leek op door elkaar geroerde cake, chocola en kersen?). Uiteindelijk zo'n 3 uur gezeten en we zaten aardig vol ;) Avondeten hebben we thuis maar over geslagen. Vriendelijke bediening ook. Wie weet kom ik hier wel eens terug voor een diner!

1. Nix mis mee Rianne, jullie hebben een leuke middag gehad! groetjes, Steven