1. In 1985 toen het restaurant nog door Moos en Sebastian gerund werd, hebben we dit restaurant ontdekt. In 1986 kwam Mimo de scepter zwaaien, dit heeft hij 26 jaar gedaan. Al die tijd zijn we hier klant. We komen hier heel regelmatig eten. Het eten en drinken is al die jaren van een prima kwaliteit en heel betaalbaar.
    Sinds kort heeft het restaurant een nieuwe eigenaar. De prima kwaliteit van het eten is gebleven, de inrichting heeft een metamorfose ondergaan en is aanzienlijk verbeterd. In de zomer konden we heerlijk op het terras eten en nu heel gezellig binnen. Het aantal stoelen in het restaurant is beperkt, wat het een knus karakter geeft.
    De open keuken geeft een prima inzicht hoe het eten wordt bereid. Er is een ruime keuze in drank en er wordt een prima kop koffie geserveerd.
    Vanavond een pizza Ali gegeten. Een heerlijke bodem, goed gevuld met vier soorten kaas, champigons, salami en ham, ruim voldoende om er een volledige maaltijd aan te hebben. Dat de pizza's aan eigen smaak zijn aan te passen weet ik daar ik hier regelmatig een pizza Oostermeent eet met toegevoegd verse tomaat en sambal.