Op dit adres zit nu: Luik Vathorst

1. (bezocht op 10 november 2012) Helaas was onze 'beleving' by-ons een stuk minder, bij aankomst hadden we binnen 15 minuten ons voorgerecht en dat was prima, alleen daarna liep de tent vol en werd de service een stuk minder. Drinken werd alleen op verzoek geserveerd en na een uur en een kwartier hebben we maar eens gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef en de serveerster zou dit navragen bij de keuken en 5 minuten later hadden wij ons eten, helaas was dit lauw en de groenten die er bij zaten waren 1 asperge en mijn vrouw had niets, daarbij kregen we 1 bakje lauwe patat. Omdat we na zo lang wachten gewoon echt trek hadden , hebben we toch maar een paar happen genomen maar dat was gewoon niet lekker. Toen de serveerster geroepen en aangegeven dat het eten echt lauw en niet lekker was, ze zou dit doorgeven aan de kok.... Daarna maar meteen om de rekening gevraagd en deze ook gekregen, maar verder geen reactie op het feit dat het eten echt niet lekker was, dus gewoon de volle mep moeten betalen zonder ook maar enige vraag terwijl de eigenaar er notabene bij stond toen we gingen afrekenen. En drukte is nooit geen reden om gasten meer dan een uur op hun eten te laten wachten, en als dat dan wel zo zou mogen zijn, kan je dat minimaal even aan de klant aangeven. En daar komt nog eens bij dat als de tent vol zit, de zaak een grote klankkast is omdat het heel hol is, dus als je een romantische avond wil hebben en zachtjes met elkaar wil praten is deze tent geen aanrader.