1. Hier gegeten met een vakantieveilingbon. N.a.v. eerdere recensies geen hoge verwachting. Voorgerecht: visterrine was smaakvol. Zelf carpaccio, ik vond het best lekker! Soms beter gehad maar echt niet slecht. Hoofdgerecht was erg lekker en zeker geen kleine portie! Eenmaal boederijeend en eenmaal de tonijn. Heerlijk. We hebben sla en patat erbij genomen. Sla erg lekker. Deze kok snapt tevens ook dat er bij een hoofdgerecht groente hoort en dat wat op het bord lag was heerlijk vers en paste er goed bij. De service hadden wij niets over op te merken. Ze hebben wat meerdere soorten bier en de rode huiswijn vond ik lekker. Wilden fooi nemen maar ze kunnen het pinbedrag niet ophogen, dat was jammer want had alleen mijn pinpas mee. Op zich liggen de prijzen redelijk hoog, vooral dessert. Maar het hoofdgerecht is het zeker waard. Wilde zelf graag broodpudding maar die was op. Mijn man kreeg op verzoek een irish koffie zonder problemen in plaats van dessert. ik ga zeker weer bieden op de veiling!:)