Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Met de TomTom ingeschakeld op hun adres, konden we er niet door omdat er een paaltje stond aan de linkerkant van de weg. Doodmoe van dagje Efteling werd ons verteld dat dit al bekend was bij velen (waarom staat dat dan niet op de website of wordt dat met bellen verteld?). Het even 5 minuten omrijden was met rechts-rechts-rechts (ja langs bomen en lastige weggetjes) en dat het maar 5 minuten zal zijn. Dit bleek 15 minuten (niet fijn als je oma en kind al hebt achtergelaten in de houten keet Brasserie). Zij wilden alwat frietjes pakken, maar dat mocht niet.. "eerst drinken dan eten". Uiteindelijk heeft oma zelf maar wat gepakt voor het hongerige kind. Toen ik uiteindelijk terugkeerde kregen we daar weer een sneer over... Dan het eten, friet was niet goed doorbakken. En groente was marginaal, of komkommersalade of roerbak (lees gewoon soepgroente) of uien die je moest grillen. Ik miste de losse bakken met tomaatjes en andere verse groente en fruit enzo. Het gekruide vlees was wel lekker maar weer erg zout. Ik kom hier nooit meer terug, ondanks dat we met Vakantieveilingen goedkoop hadden gekocht. Overigens zat de hele brasserie vol met vakantieveilingen en betaalt niemand de prijzen die op de website staan vermeld. Vandaar ook de lagere kwaliteit natuurlijk.

4,3