Op dit adres zit nu: De Rooie Ridder

1. Omdat de naam 'kasteel schortinghuis' is dachten wij in een kasteeltje te gaan eten.
    Dat was eigenlijk de eerste teleurstelling toen we aankwamen. Het bleek eigenlijk gewoon om een restaurantje te gaan waar het woord kasteel niets mee te maken had.
    Evengoed hebben we er gegeten. Van het voorgerecht kan ik niet zo goed beoordelen of het goed was of niet. Van het hoofdgerecht was de vis op zich prima maar de combinatie met de pesto en de balsamico niet. Net als bij de erbij geserveerde groenten bleef er in mijn mond een niet zo prettige smaak achter. Voor mij persoonlijk alsof ik net overgegeven had. Helaas.

Overall viel het voor mij tegen, nog meer door de verwachtingen die gecreëerd waren door de naam en de online uitstraling. Zelfs de zaal die eruit moet zien als een kasteel zaal is in werkelijkheid gewoon een redelijk jong gebouwde zaal.
    De kwaliteit van het eten blonk niet uit en dit etentje was voor ons dan ook niet het ritje waard geweest wat we er nu specifiek voor gemaakt hebben. We hadden evengoed gewoon in Dwingelo kunnen gaan eten.

Wij zullen hier niet nogmaals gaan eten.