Op dit adres zit nu: La Providence

1. Ik probeerde met mijn groupon te reserveren voor een 5 gangen menu, maar werd zeer onbeschoft te woord gestaan. Voor de hoorn erop gegooid werd, kon mij nog verteld worden dat ik pech had als ik naar de voorwaarden van de groupon verwees. We waren duidelijk niet welkom.
    Tja, dat ze weinig verdienen aan een groupon lijkt me niet het probleem van de klant, Dan moeten ze toch geen groupon aanbieden of onder duidelijke voorwaarden dit doen?
    Toch jammer, aangezien we vaak uit eten gaan... Gemiste kans voor Puur. Denk maar niet dat ik ooit daar nog een stap naar binnen zet na zo'n hautaine en onbeschofte houding!

1. Puur
    Van restaurant

geachte milou
    het idee van groupon is dat mensen goedkoop lees voor het inkoop bedrag kennis kunnen maken met restaurants
    restaurants moeten aan geven hoeveel mensen ze in welke tijd aannemen want u snapt toch ook wel dat een kennismaking niet ten koste moet gaan van reguliere gasten
    toen ik u aan de telefoon kreeg voor een reservering voor een groupon wilde u graag om half acht komen
    maar toen ik u erop wees dat we helaas geen groupons aan nemen na 19 uur wilde u erg graag in discussie
    toen ik u vertelde daar geen zin in te hebben om over groupon te discuseren ,en u voorstelde de voucher terug in teruilen voor uw aankoop bedrag
    een fijne avond wenste en op hing vond u het nodig om nog maals terug te bellen om uw zegje te doen dit was kenbaar niet genoeg want u zou met groupon contact opnemen en werd daar schijnbaar niet in uw gelijk gesteld vandaar deze actie denk ik
    gemiste kans denk ik voor u en dat vaak uit eten gaan zal ala carte wel meevallen
    maar geachte ik denk dat uw persoonlijke houding meer over u zegt en nog iets onbeschofter en hautainer is dan dat u mij probeert neertezetten
    groet maurice