Op dit adres zit nu: Vlees & Co

1. Bij ons (twee horecamensen van Texel) spontaan bezoek aan Arnhem, in `t Nieuwe plein terecht gekomen.
    De uitstraling vanaf buiten sprak ons erg aan, en deed ons mede besluiten om naar binnen te gaan.
    Bij binnenkomst erg vriendelijke en vooral gastvrij onthaald,zoals wij dachten de eigenaresse, bij later inzien de dochter van de eigenaars.
    Mochten zelf een leuk tafeltje uitzoeken en hebben dit dan ook gedaan, met natuurlijk beroepshalve zicht op het buffet/bar.
    Mooie wijnkaart, met goede flesjes, die ons wel de avond zouden doorhelpen.
    De kaart bood een goede variatie van verschillende gerechten aan, waar wij gekozen hebben de trio van ham, en de gamba`s in knoflook.Beiden erg leuk en vriendelijke geserveerd, de vinigrait over de sla was erg lekker en verfrissend.
    Het hoofdgerecht, een trio van vlees, en de entrecote deden de voortgang alleen maar goed.
    Voldoende begeleidende garnituren, en allemaal lekker van smaak. ook een erg leuk iets, de sla wordt in een glas schaaltje geserveerd, zodat men eens iets ziet van de producten.
    Als aflsuiter hebben wij de kok wel nog even in de stress moeten jagen, want de tafelpartner is een zoete kouw, dus een verzameling van hangop,tiramisu,chocoladeverrassing,stroopwafels,friandeses deden de avond in gepaste sfeer afsluiten.
    Bij nader inzien en menig vriendelijk woordje gewisseld te hebben, merkten wij dus dat de "eigenarese" de dochter was van de familie, moeders haar vrije avond had, en vaders ziek op de bank lag, maar voor deze dame alleen maar lof, en een reden om bij ons volgende bezoek aan Arnhem wéér hier naar binnen zullen gaan !!
    Wij wensen ook de stagaire veel sucses toe, en heel veel plezier in dit bedrijf, men is hier in goede handen.
    Kortom, wij hebben hier een ervaring opgedaan, waar men nog lang van zal spreken, één en al gastvrijheid zoals men het verwacht, niet gemaakt maar recht uit het hart!

Nogmaals hartelijk dank voor alles

De twee van TEXEL.