1. Onlangs heb ik met mijn man en een stel vrienden bij Solo genoten van het verrassingsmenu in combinatie met een wijnarrangement.
    Alle gerechten uit het menu waren bijzonder qua smaak- en presentatie. Veel ingrediënten gegeten die ik nog nooit in die combinatie had geproefd. De gerechten werden fraai opgediend. De wijn was vaak licht gekoeld en veelal jong. Eten en wijn waren goed in balans. Het dessert was zelfs een drie-gangen -aangelegenheid. Eerst het dessert van het menu, toen nog een toetje uit de keuken en bij de koffie was er ook nog wat lekkers weg te snoepen. We vonden de aankleding/sfeer in het restaurant wel een beetje somber. Veel donkere tinten. Dat mag wat ons betreft wel wat lichter en vrolijker. Maar we hebben met zijn vieren in dit restaurant een aangename avond doorgebraccht.