1. Een tijdje geleden, op 22 juli 2012 hebben we, mijn man en ik via Groupon een 13-gangen teppanyaki-menu bij dit restaurant genuttigd. Restaurant Hashi Ya verdient volgens mij een complimentje. De ontvangst was goed, er kwam direct iemand naar ons toe en onze jassen werden netjes aangenomen. We kregen een mooi plekje aan teppanyaki bakplaat. We begonnen met de Sushi & Sashimi, die waren lekker en vers en aan tafel kregen we 3 sausen erbij. Ik ga niet het hele menu uitleggen, maar daarna kregen we allerlei gerechtjes, zowel vis als vlees en zelfs kreeft bereid op de bakplaat en die waren vers, goed bereid, lekker en afwisselend. De kwaliteit van de verse ingrediënten en zeker van het rundvlees vonden we uitstekend. De teppanyaki chef die voor ons kookte was vriendelijk en professioneel. De verdere bediening was ook goed, er werd geregeld gevraagd of we wat te drinken wensten zonder opdringerig te zijn en we hoefden niet lang te wachten op onze drankjes. Al met al een fijn Japanse restaurant en over de Groupon prijs niets te klagen, prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.