Op dit adres zit nu: De Hamer

1. Wat een Teleurstelling! Via Groupon een drie gangen keuzemenu besteld. Van keuze was weinig sprake want men hield zich niet aan de menu zoals op Groupon aangegeven. Bij de voorgerecht konden we alleen kiezen tussen champignons in bierbeslag of de dagsoep (geen Tomaten basilicum roomsoep of Italiaanse gehaktballetjes uit de oven in tomatensaus zoals bij Groupon vermeld). Wij hebben de champignons in bierbeslag gekozen. We kregen 6 vette champignons met een kop vol mayonaise met kruiden. Niet echt een goed begin.
    Als hoofdgerecht kreeg mij man, zoals vermeld op de kaart : *Trio van vis (zalm/forel/gepaneerde garnalen met een heerlijke bietensalade en ik nam *Stoofpannetje bereid met rundvlees en verse groenten (vlees afkomstig van een zoogkoeienbedrijf dat ligt in de uiterwaarden van de IJssel) . Dat klonk mooi allemaal. Maar de trio van vis bestond uit 2 gefrituurde garnalen en 2 stukjes droge vis: een vaag stukje bijna aangebrand zalm en een droog stuk forel met een kwakje rode saus erop, geen bietensalade bij maar simpele rauwkost (zie foto). Een bakje kibbeling van de markt smaakt nog beter. Het stoofpannetje met rundvlees was niets meer dan stoofvlees van een cafetaria, geen duidelijke stukje vlees erin maar een soort bruine brij . En de verse groenten erbij : 2 plakjes komkommer en wat ijsbergsla. We bestelden frieten erbij en die waren wel lekker, volgens mij verse frieten. Allen jammer dat er geen lepel bij de serveerschaal zat. Toch een positieve punt de Spaanse huiswijn was lekker.
    En dan het dessert, volgens Groupon mochten we kiezen tussen
    • Dame Blanche
    • Coupe Noisette
    • Ovenverse appeltaart met vanille ijs en slagroom
    Helaas mochten we niks kiezen maar kregen we gewoon spekkoek met slagroom en een vage koekje erbij.
    Al met al vonden wij een bezoek aan dit restaurant teleurstellend, behalve het eten zoals hierboven beschreven was de ontvangst matig, de tafel was vies en vet ( zie foto), de akoestiek slecht veel last van schreeuwende kinderen. Wij begrijpen dan ook niet de positieve recensies.

1. Je hoeft niet alles te begrijpen toch gewoon ergens anders eten 👍