1. Wij hebben zaterdag en zondag genoten van de catering van Kiewiet, het was in een woord GEWELDIG!!
    Alles glutenvrij,de hapjes,soep en salades. Super!!
    Tom,Maarten en medewerkers,jullie zijn geweldig goed! En ook nog alles gebracht en gehaald,ons feestje kon niet beter.
    Hartelijk bedankt en tot gauw! Gert en Giny van Faassen.

Vorige recensies van Giny

• Giny

We hebben gisteravond bij Kiewiet zo lekker gegeten en gedronken! Het was geweldig, echt waar, alles was perfect. Een 10+!
    Alwin en Rens zijn hele goede gastheren die weten waar ze het over hebben en de kookbrigade: Hulde! Het was super, tot een volgende keer.

• Giny

We hebben gisteravond de verjaardag van mijn man gevierd, in de binnentuin van het restaurant. In een woord fantastisch!

Alles was zo goed tot in de puntjes verzorgd, alle gasten gingen zeer tevreden weer naar huis. Zulke lekkere hapjes en de bediening zo attent. Echt super!

• We hebben gisteravond met 4 personen echt genoten van alle lekkere (wild)gerechten. Er was net een nieuwe kaart, dus moeilijk kiezen. Maar wat we ook uitzochten, alles smaakte voortreffelijk. Het was druk, de zaak zat vol, het was gezellig en de bediening had voor iedereen de juiste aandacht. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar dat is het ook dubbel en dwars waard! We komen zeker weer terug.

• Giny

Het is al weer een poosje geleden, maar we hebben er een aantal keren heerlijk gegeten! We laten ons meestal verrassen door de kok, dat is ons goed bevallen. Ook voor mijn man die een glutenvrij dieet moet volgen, is alles goed geregeld, ook hij krijgt broodjes bij de gangen..(dat is niet overal zo goed)

Deze jonge ondernemers zijn heel goed bezig!