1. Vandaag met 4 man hier per abuis terechtgekomen.

We hebben in het verleden al verschillende van dit soort 'concepten' bezocht (wok + onbeperkt), en toen ik binnenliep twijfelde ik even over de prijs van 27 euro pp.

Na een ronde gemaakt te hebben in het keukengedeelte, viel al redelijk snel op dat er een goed gevarieerd aanbod is. Verschillende aziatische maar ook westerse stijlen zijn beschikbaar, en van elke stijl zijn min of meer de 'succesnummers' uitgezocht. In mijn optiek zorgt dit voor een overzichtelijk geheel waarbij je in meerdere gangen telkens een andere stjil kan uitproberen.

Ik heb in totaal 4 keer eten gehaald, waarbij:
    - De sushi gewoon goed was. Textuur en smaak waren fris en vers.
    - De wok was zoals wok is: koken en bakken. De saus was overvloedig maar niet overheersend. De goede ingredienten maakten het lekker.
    - De bakplaat: de ossenhaas leek me in eerste instantie wat overdone, maar uiteindelijk was zowel het vlees als de saus een prima kwaliteit.
    - Het ijs en de muntthee zorgen voor een uitstekend toetje. Het ijs was gewoon goed, niet bijzonder.

Al met al waren wij gewoon tevreden over het eten, en dat ben je in Nederland helaas niet altijd. Omdat het drinken bij de prijs inzit (en ik dronk gewoon Club Royal Bitterlemon waar je normaal 2.25 voor afrekent) geef ik de prijs/kwaliteit een 9. Wij komen zeker terug.