1. Vandaag met drie vriendinnen uiteten geweest bij Napoli. Toen we binnenkwamen moesten we lang wachten tot iemand naar ons toe kwam om een tafel te wijzen. Toen we eenmaal zaten, weer lang wachten tot we de pizza's mochten bestellen. De serveerster was toen al erg onvriendelijk. Na lng wachten de pizza's gekregen, terwijl het niet druk was. De pizza's waren wel oke, maar niet heel erg lekker. Ik had bij veel ingrediënten het idee dat ze niet vers waren. Toen we de pizza's op hadden, duurde het lang voordat de borden werden afgeruimd. Daarna weer lang wachten tot we het toetje konden bestellen.

En dan het TOPPUNT:
    Wij waren met z'n vieren, het was niet druk in het restaurant. Wij vroegen of we apart mochten afrekenen. We werden afgesnauwd door het meisje achter de bar. Kon niet en we moesten niet zeuren. Toen we de bon kregen en uit wilden rekenen hoeveel we dan allemaal moesten inleggen, werd tegen ons gesnauwd: 'doe dat maar aan tafel!' terwijl we nota bene bijna wilden betalen en daarom aan de bar stonden.

Na veel boze blikken van de serveersters hebben we betaald. Ik heb tegen het meisje achter de bar gezegd dat ik dit geen service vind, geen manier van omgaan met mensen. En al helemaal niet van omgaan met klanten! Kreeg boze, korte antwoorden. Heb gezegd hier nooit weer te komen.

Zeker geen aanrader!!!