Op dit adres zit nu: Vlees & Co

1. Leo van opperen

Dinsdag wezen eten in dit restaurant, de ambiance en de sfeer zijn echt super goed.
    De bediening daarentegen wat minder. De stagiaire was niet echt goed met haar vak bezig en de eigenaar stond eigenlijk alleen maar achter de bar? Het voorgerecht was nog wel redelijk maar het hoofdgerecht daarentegen was veel te ver door terwijl ik duidelijk om rosé vroeg. De friet was nog slapper dan bij de Mac donalds en de "frisse/luxe" sla kon ik er bij lange na niet uit halen? We hebben uit eindelijk toch nog maar een dessert genomen, de stroopwafel en appeltaart, appeltaart heerlijk en huisgemaakt, is te zien ook. De stroopwafel daarentegen rechtstreeks uit de magnetron op je bord gekwakt en daar betaal je dan 6,75 voor? Gemiste kansen, zowel voor de bediening en keuken, wij komen niet meer terug jammer!