1. Ik ben hier geweest omdat een vriendin van mij jarig was en het hier gevierd heeft en wauw ik vond het echt geweldig. Het eten smaakt echt heel erg geweldig lekker gekruid en vol van smaak. Je proeft gewoon dat het vers bereid is, je proeft ook dat er echt liefde in is gestopt. Je krijgt goed advies als je vraagt naar een bij passend wijntje voor bij je gerecht. De wijnen vielen bij ons groepje ook echt in de smaak! de service is ook super! Je hoeft niet lang te wachten of ze staan al aan je tafel, ook zeer vriendelijk. Ik vind het decor heel chique en modern maar toch gezellig en je krijgt ook echt zo'n een warm gevoel met liefde. Tafels zijn goed gedekt bij binnen komst. Goed entertainment. En wat natuurlijk niet mag ontbreken aan een goed Grieks restaurant: ze gooien met borden! Ik vind het echt een aanrader om er naar toe te gaan om gewoon te gaan eten, of je verjaardag te vieren, of als je gewoon een geweldige avond wilt hebben!