1. Op zaterdag 20-10-2012 daar gegeten omdat we op vakantie waren in de buurt. De sfeer en service zijn goed, alleen het eten was niet zo. De mannen hadden een spies genomen en vonden hem erg droog. Mijn schoonzus had een snitzel die te ver was doorgebakken en ik had zalm genomen alleen stond er op de kaart niet dat het een moot was en ik hou absoluut niet van graten. Beter op de kaart vermelden dat het om een zalm-moot gaat. Deze mensen zijn pas begonnen maar moeten waarschijnlijk nog een hoop leren qua bereiding van vlees.

1. Geurt Vos
    Van restaurant

We vinden het jammer dat we dit nu op de site moeten lezen. Op de avond zelf moest ik nog de complimenten aan de kok doen.
    Wij zijn idd. net gestart en staan daarom open voor alle kritiek. Positief en negatief. Dan kunnen we daar iets mee.
    Wel jammer dat jullie op de avond zelf iets anders hebben gezegd.

2. De complimenten waren omdat het goed verzorgd was en dat valt onder service.