1. Jan 258 punten

Een week geleden samen met mijn echtgenote maar weer eens 'genoten' van het stadskasteel Oudaen. Na wat biertjes uit de eigen brouwerij hebben we in het proeflokaal (begane grond) een maaltijd salade gerookte zalm genomen a 13,50 per salade.
    En dat viel nogal tegen. Alleerst de omvang van de salade. Indien dit voor een maaltijd salade moet doorgaan, hoe ziet het er dan uit als voorgerecht salade? En dat gerelateerd aan de niet malse prijs.
    En dan de kwaliteit van de salade. De ingredienten waren verder prima, maar verder was er door de kok ook helemaal niets mee gedaan. Wat blaadjes uit een zakje op het bord gegooid (geen dressing of olie), een plakje zalm erover, wat ringetjes ui en een kloddertje creme fraiche: voila de salade. Dat doen we dus niet meer.
    De bediening was overigens uitstekend en idem de sfeer. Maar aan de keuken mogen ze wel wat doen.