Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Yasumi

1. Zo rond een uur of 5 eet ik hier regelmatig met de kinderen als ik in de stad moet zijn. Een gezonde maaltijd voor €4,50 per kind! Vooral de vis is een aanrader. Het bolletje ijs toe met mango- of chocoladesaus kost €1,50 .

Jammer dat hier onder een paar heel negatieve recensies staan, dat snap ik niet zo goed, heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb hier toch zeker een keer of 25 gegeten sinds ze open zijn. Het eten is altijd vers, de fruit-/ groentesappen zijn prima, de bediening doorgaans vlot en behulpzaam.

Het is inderdaad geen restaurant om gezellig uitgebreid te tafelen, maar meer om een gezonde snelle hap te eten. Het is een wereldwijde keten (UK, USA, ierland, nederland, australië, dubai, belgië, nieuw-zeeland, denemarken, turkije, cyprus, zwitserland, egypte, griekenland, koeweit, malta, zweden en noord ierland) In antwoord op de fastfood ketens die ongezond voedsel verkopen.

Ik vind Wagamama een prima start van de avond of juist de afsluiter na een gezellig dagje shoppen. Ik kan me voorstellen als je zin hebt om uitgebreid te tafelen dat het niet aan je verwachtingen voldoet.