1. Hallo Jean,
    Normaal reageer ik hier niet op berichten, omdat ik vind dat het medium moet zijn voor onze gasten. Echter, omdat jij een terechte klacht hebt, wil ik wel even reageren.

Het is bij ons de gewoonte dat als een gast extra mayonaise vraagt, hij dit gewoon van het huis krijgt!
    Uiteraard geldt dit niet als iemand een dubbele portie friet vraagt (waarop wij dan altijd vragen of er dan ook dubbel mayonaise bij moet...) en er dan enkel mayonaise wordt besteld, of als er friet zonder mayonaise wordt besteld en later wordt bijgevraagd, dan berekenen wij dit wel.

Maar, ik ga ervan uit dat dit niet het geval is geweest.

Dus er is ergens een misverstand ontstaan. Onze excuses hiervoor! Jean , ik wil het graag goed met je maken, dus als je bij je volgende bezoek je even bekend maakt, dan zorg ik ervoor dat je sowieso de mayonaise plus wat extra van het huis gratis krijgt!

Met vriendelijke groet,
    Harald Brouwer
    Grandfetaria de Oude Dijk.
    (vakantie sluiting 6-22 november)