Op dit adres zit nu: La Providence

1. Via Groupon bij dit restaurant terecht gekomen. Bij aankomst bleek dat we per sé een print nodig hadden, in plaats van een de Groupon code (die je bij elke andere winkel of resaurant wel kunt gebruiken). Welkom in het jaar 2012.... We hebben uiteindelijk niet eens de kans gehad aan te schuiven. De medewerker leek niet erg gediend van ons bezoek. Waarschijnlijk omdat het een Groupon bezoek betrof, maar dat is een aanname. Toen wij verzochten om even weg te gaan om het Groupon formulier uit te printen werd mede gedeeld dat we dan te laat zouden zijn. En daar hield het dus op. Dit alles met een zeer hautaine houding. Het eten, of de prijs kwaliteit verhouding kan ik niet beoordelen. De sfeer was in ieder geval om te snijden. Gemiste kans, wij gaan graag uit eten, ook zonder Groupon acties.

1. Puur
    Van restaurant

geachte pim
    wij vragen idd om de groupon voucher
    maar dit staat ook duidelijk vermeld als u de voucher aanschaf dat u die moet uit printen en mee nemen
    dan kunnen wij deze namelijk scannen halo 2012
    we hadden een tafel voor jullie om 19 uur gereserveerd omdat dit de uiterste tijd is dat we groupon vouchers aannemen
    jullie kwamen om kwart over binnen met de zin nu moet je onze code zeker hebben
    antwoord nee de voucher aub
    antwoord ja die hebben we niet al lichtelijk geirriteerd
    antwoord dan kan ik u wel een tafeltje aanbieden maar dan ala carte en niet via groupon
    antwoord was dat jullie geergerd weggingen omdat je niet met de goedkope groupon actie kon eten om vervolgens terug te komen om te zeggen als we over een half uur terug zijn met voucher gaat het dan wel
    antwoord sorry normaal nemen we na 19 uur geen groupon meer aan nog voor ik uitgepraat was werd er door uw weder helft op een minder vriendelijke toon gesnauwd ja dat lukt nu niet meer he
    antwoord inderdaad dit lukt niet meer
    helaas we betreuren uw ervaring maar ook in 2012 heeft u zelf in de hand hoe u behandeld word er zijn nu eenmaal regels en u wilt u zich daar blijkbaar niet aan houden
    het graag uit eten gaan zonder groupon moet u niet zo hard roepen want u was meer dan welkom om ala carte te dineren en uw groupon een andere keer te gebruiken maar ja het dubbeltje en de eerste rang he groet maurice

2. Bedankt voor de reactie Maurice.

Het klopt dat wij waren verlaat, wat wij ook erg vervelend vonden. Het is soms lastig om als jonge ouders van een baby van 7 maanden perfect te plannen. Dat dat resulteert in een ongastvrije houding vonden wij op zijn minst verbazingwekkend. Eerder verbouwereerd verlieten wij jullie pand. Terug lopend naar de auto in ongeloof bedachten we dat we de voucher nog ergens konden uitprinten. We moesten dan wel even naar rijden, maar het was mogelijk. Met dit besluit zijn we terug gegaan naar Puur.

Zoals u zult begrijpen was het voor mij, maar zeker voor mijn vriendin (zij had deze deal namelijk als verjaardagscadeau aan mij gegeven), zeer teleurstellend dat de deal niet meer mogelijk was en ook dat er niet mee werd gedacht om tot een oplossing te komen.
    Ik begrijp dat er regels zijn, maar het gaat vooral om de manier waarop wij te woord werden gestaan. In uw reactie geeft u uw perceptie weer, wat heel goed is. Het kan goed kloppen dat we op een gegeven moment geïrriteerd over kwamen. Door de in mijn ogen starre houding, bekroop mij het idee dat we niet welkom waren als 'Groupon klanten'. Waarom zouden wij ons dan wel welkom voelen als reguliere klant? à La Carte was daarom al geen optie meer. U kunt ervan uitgaan dat dit niet om geld gaat. Met Groupon kun je dingen uitproberen en kom je in gelegenheden waar je anders niet zou komen. Ik had nog nooit van uw restaurant gehoord...De opmerking van 'het dubbeltje en de eerste rang' vind ik dan ook misplaatst en beledigend. Ik zou hier tegenover willen zetten voor eigen invulling: 'Zoals de waard is....'. Uit andere reacties op dit forum blijkt dat wij niet de enige zijn met een dergelijke negatieve ervaring rond Groupon. Wellicht is het in overweging te nemen te stoppen met Groupon acties bij Puur.

Nogmaals. De Groupon deal was een verjaardagscadeau van mijn vriendin aan mij en ik kan u vertellen, dat cadeau is redelijk besmeurd geraakt door deze gang van zaken. We hebben gelukkig nog ergens anders kunnen aanschuiven, maar hadden graag jullie keuken, wijnen en service willen uitproberen. Dat laatste is overigens gelukt...

Met vriendelijk groet,

Pim

3. Geachte Maurice,

Ik zou u graag willen attenderen op het feit dat uw reacties op deze en de andere grouponrecensies de populariteit van uw restaurant geen goed doen. Ik ben behoorlijk geschrokken van uw reacties, omdat ik u af en toe nogal onbeschoft en absoluut niet gastvriendelijk uit de hoek vind komen. U zou zichzelf kunnen afvragen waarom uw gasten zich zo voelen in plaats van gelijk in de verdediging te schieten en de schuld bij uw gasten te leggen. In uw reacties laat u zien dat u uw groupongasten minder belangrijk vindt dan uw andere gasten omdat ze minder betalen, terwijl dit uw nieuwe vaste gasten kunnen worden. Wellicht dat u hier iets mee kunt, want met service (in combinatie met het eten uiteraard) valt of staat een restaurant, maar dat hoef ik u natuurlijk niet te vertellen.

Met vriendelijke groet,

Carola