1. Ik sluit me graag aan bij mijn voorganger Martin Wingelaar, wij zijn er heel erg over te spreken, nog nooit een slechte ervaring gemaakt, niet met het personeel, en al helemaal niet met de eigenaar.
    Wij komen vaker bij de afhaal en ook daar is ieder keer weer verheugen op ons eten.
    Ik vind het restaurant sfeervol ingericht, het buffet is super lekker, lang te wachten hoeft niet als iets op is, altijd is iemand in de zaak aanwezig die te spreken valt.
    Om op een reactie te reageren van een ander @hoeven...wij vinden het uiterst gezellig als de eigenaar aan onze tafel komt om te vragen hoe het met ons gaat, wij voelen ons daardoor gewaardeerd als klant, ik vind dat sommige mensen gewoon thuis moeten blijven als ze al met slechte zin naar een geweldig restaurant gaan eten.
    Ming hartstikke bedankt voor super leuke avonden en ga zo door, ons verlies je in ieder geval niet als klanten!