1. Hans Klarenbeek

Gisteren wezen eten met een groepje vrienden. De sfeer was erg leuk, met name ook door de live-band die op verzoek allerlei nummers zong. Het aanbod aan eten was zeer divers, korte wachtrijen, goed gevulde bakken, en extreem veel keus.
    Wil je weinig betalen en toch veel kunnen eten? Dan moet je echt bij de Gouden wok zijn. Het eten is niet van topniveau maar zeker wel lekker. Enige minpunt is de sushi, wat letterlijk smerig was. Misschien is het handiger om het voor altijd uit het assortiment te halen. Ben ik in een sushirestaurant of een wokrestaurant? Ook heerlijke toetjes.

Daarnaast was de servering traag. Het leek alsof ze soms bewust klanten negeerden ( met name bij de all in arangement), zodat ze minder hoefden in te schenken?

Ook vind ik dat de Gouden Wok met meerdere arrangementen komen. Zo waren wij met een grote groep, echter dronk niemand van ons alcohol. Toch waren we genoodzaakt om een alcoholarrangement af te sluiten ( zit automatisch bij het onbeperkt eten en drinken arrangement).

Kort samengevat een erg leuke sfeer en veel eten, weliswaar niet van driesterren kwaliteit, maar zeker wel lekker. Voor herhaling vatbaar!