Op dit adres zit nu: Vino y Tapas

1. Met een Social deal hier gaan eten. Zo'n bon is een tiptop als je eetgelegenheden wilt testen. Nou de test bij La Palmera is niet goed bevallen.

Tis geen top ingericht restaurant, maar echt het gaat om het eten. Personeel is okay, beetje over de top vriendelijk. Bij binnenkomst ruik je het frituurvet al. En dat merk je in de gerechten.

Ingredienten zijn niet vers, alles komt uit een blokje of potje. Jammer, want verse producten zijn echt niet veel duurder en de kwaliteit van eten gaat met sprongen vooruit.

Wat me opviel is dat echt alles vet is. En niet alles in olie gebakken, ook in frietvet. Kan de bediening wel zeggen dat het olie is, het vet is door de zaak te ruiken.

En dat je iets anders krijgt dan de normale kaart als je Social deal bonnen hebt is niet erg. Het gaat erom dat je een impressie krijgt van het restaurant. Wij gaan zeker niet terug! En reacties hier van: verwacht geen culinair hoogstandje, goede prijs/kwaliteit verhouding... nou sorry maar dan ben je niets gewend... Laat de kok verste producten gebruiken, niet alles met dezelfde olie overgieten, vraag iets meer en je hebt een top tent wat echt het spaanse gevoel geeft qua eten. Dit is het niet.

2,6