Let op: enkel het restaurant is gesloten. De zaak verzorgt wel nog catering.

1. Als je overheerlijk wilt eten en lekker in de watten wil worden gelegd dan moet je hier gaan eten! Altijd verrassend en een groot feest! Super bediening en geweldige keuken!

Vorige recensies van Irene de Meijer

• Wij hebben vanavond voor de tweede keer in één week tijd overheerlijk gegeten bij Restaurant Boven Water in Vinkeveen. Wat een toptent!! Jongelui die een jaar geleden dit restaurant hebben overgenomen leggen hun ziel en zaligheid in dit restaurant en dat proef je. Je proeft de liefde van hun vak in alles wat je krijgt. Vanaf de amuse tot aan de eigengemaakte chocoladelollies bij de koffie en thee, het is allemaal één groot feest!! Wij noemen het genieten met hoofdletters!! Een overheerlijk avondje uit voor een zeer goede prijs!! Absolute aanrader voor een ieder die er van houdt om een avond lekker culinair verwend te worden!!!