1. Op 14-10-2012 voor het eerst bij Bistro Lelystad wezen eten met z'n vieren (2 volwassenen en 2 tieners). De locatie heeft ons nooit kunnen lokken toen er nog andere restaurants in dit pand gevestigd zaten, maar we hoorden van anderen dat het eten erg goed is. Inderdaad, het eten is goed. Er wordt door de bediening geluisterd naar de wensen van onze kritische tienerdochter die wel een carpaccio wenst, maar dan zonder dressing en sla. De porties waren groot genoeg en ook de mosselen smaakten prima. De hoofdgerechten waren ook prima qua smaak en grootte. De nagerechten waren verrassend (ijs met likeur 43 en mangoijs met spekkoek) en heerlijk. Tja, het enige waardoor we niet meteen weer gaan, is dat het toch iets prijziger is dan Bij de buren. Voor 4 personen 3 gangen en 2 drankjes p.p. waren we € 155,- kwijt. De locatie blijft jammer, af en toe schijnen de koplampen van auto's recht in je ogen. Misschien iets voor de ramen hangen?