1. Restaurant met plussen en minnen. Grootste plus is het erg lekkere eten. Voor een nieuwe zaak die druk probeert klanten te werven dmv allerlei kortingswebsites mogen ze wel beter hun best doen en hun beloften waarmaken. Leuk verhaal van die coquilles, maar die waren er niet toen wij er aten en bleken er alleen in het weekend te zijn of soms vroeg op de dag,bij navragen. Leuk verhaal dat ze open zijn tot 22.30 uur maar volgens het personeel is dit maar tot 22.00 uur. En dan nog gaan ze om 21.15 al opruimen en zelf ijsjes eten?! Fijn als je om 19 uur gereserveerd hebt voor 3 uur en om 21.15 al geen jus d'orange meer kunt krijgen omdat het apparaat uit elkaar gehaald is voor de schoonmaak. Bijvullen mag wel beter, carpaccio is vaak op, muntthee ook. Wij hadden met een kortingsbon gereserveerd en konden alleen om 17 of 19 uur terecht. Lachwekkend, want er was zowat niemand in het restaurant en op het laatst zaten we bijna als enigen. Maar evengoed hebben we erg lekker gegeten, de kwaliteit van de produkten is zonder meer goed, maar het is een beetje ongeorganiseerd (personeel ging sop maken en een emmer uitspoelen in de open keuken, terwijl ernaast iemand gerechten stond te bereiden!) en er wordt op de website veel meer beloofd dan waar gemaakt wordt.