1. Een jaar geleden hier al eens gaan eten en toen eigenlijk besloten om deze zaak in de toekomst links te laten liggen. Geen slechte ervaring gehad maar ook geen "wow ik kom hier terug" ervaring. Afgelopen zondag dit restaurant een nieuwe kans gegeven , mede omdat ik had vernomen dat er een nieuwe kaart was. Wat een tegenstelling tot vorige keer !!. Geweldig gegeten. Keuken heeft een stap omhoog gedaan. En dan niet zozeer door luxe of originaliteit (want na het bestuderen van de kaart was ik nog niet echt onder de indruk in vergelijking tot vorige keer) maar des te meer door kwaliteit. We waren met vier personen en we hebben allemaal iets anders genomen zodat we een groot gedeelte van de kaart hebben geproefd. Ons oordeel was unaniem. Mooi op smaak en uitmuntend bereid. Ik zelf had als hoofdgerecht een "minute steak enchalottes" of zoiets ( vergeef me als de naam niet goed is) die schijnbaar alleen saignant gegeten kan worden. Nu ben ik geen fan van rood gebakken vlees maar op aanraden van de bediening die mij vriendelijk vertelde dat ze de steak niet serveren verder doorbakken toch maar genomen. Wat een smaakbeleving !Je zou bijna zeggen dat je proeft dat de kok er plezier in heeft. Zo'n onverwachte goede ervaringen maken de avond helemaal af. We gaan hier zeker terugkomen voor de rest van de kaart. Ze hebben alleen nu wel met een ander verwachtingspatroon te maken. Hoop dat ze het kunnen waarmaken. Bediening is erg vriendelijk.