Op dit adres zit nu: Mazu

1. Wij zijn op 13-10-2012 gaan eten met de familie bij restaurant Fling in Schiedam. Wij hadden gekozen voor het lopend buffet. Het is ons niet bevallen. Dit kwam door de slechte bediening, de kwaliteit van het eten en de ongezellige ambiance. De bediening sprak nauwelijks Nederlands, dus onze bestellingen gingen steeds verkeerd. Daardoor moesten wij steeds naar de balie lopen om zaken te vragen, uit te leggen, drankjes werden vergeten, etc. Het lopend buffet werd een uur na aankomst geopend voor ons. Het was een variatie van groente, vlees en visgerechten. De soep vooraf was prima. Ik vond het garnalengerecht raar ruiken en heb deze dan ook niet genomen. De gepaneerde balletjes waren van varkensvlees, maar het personeel bleef beweren dat het kippenvlees was. Dit vond ik vreemd. Er werd geen muziek gedraaid en er hing weinig sfeer. Wij waren de enigste gasten in het hele restaurant. Dat bevreemde ons voor een zaterdagavond. Het restaurant is in korte tijd weer van eigenaar veranderd, dit vinden wij niet ten goede. Het eten heeft ons niet gesmaakt en we gaan daarom ook niet meer naar dit restaurant toe.