Op dit adres zit nu: Tomiko

1. Erg slechte ervaring met all you can eat, de eigenaresse zei tegen ons dat de Nederlanders niet te vertrouwen zijn. Mijn man en ik gingen all you can eat eten, maar ongeveer een half uur later belde mijn dochter op of ze ook kon komen, "ja" zei ik dus zij kwam ook. Mijn man en ik hadden 2 rondjes gehad dus ik zei tegen eigenaresse, mijn dochter wil ook mee-eten, kan ik dan voor haar los bestellen? "Ja," zei ze, "dat kan maar moet ze wel aan aparte tafel zitten anders geven jullie haar eten van jullie en dat kunnen wij dan niet controleren want dat doen jullie Nederlanders.". Nou, u begrijpt, we zijn opgestapt en eten daar nooit meer, sorry maar zo ga je toch niet met klanten om.

1. het allerbelachelijlkste vind ik nog dat ze vroeg of mijn dochter aan een andere tafel wilde gaan zitten.