1. Een van de slechtste restaurants waar we hebben gegeten. Bij de deur werden we al niet opgemerkt en zo zou je op een drukke zaterdag ook kunnen vertrekken.
    Het vis en vleesassortiment was karig, evenals de groentes. Je hebt de mogelijkheid voor de bakplaat (vlees of vis) of de barbeque waar je een spies voven kunt houden en waar je na een kwartier er zeker van kan zijn dat 1 kant zwart is en de andere kant rauw. Met vorken kun je de spies nog enigszins op zijn plaats houden. Wel steeds nummertjes onthouden, ook bij de bakplaten, anders kun je gewoon weer opnieuw beginnen. Daardoor is iedereen druk aan het rondlopen en moet je oppassen geen spies in je rug gedrukt te krijgen of je kartonnen bordje met vis op de grond te laten vallen. Het is gewoon een vreetschuur zonder enige sfeer. Er was geen muziek en de achtergrond werd opgevuld met een groep opgeschoten jongeren die luidkeels door de zaak 'homo' aan t roepen waren. De baas zei hier niets van.
    Drinken gaat in een bierglas, of het nu rose, witte wijn, cola of aanlenglimonade is. De toetjes, die voor mousse door moeten gaan, komen volgens mij uit de Liddl en worden voor het oog nog eerst nog door een slagroomspuit gehaald.
    We vonden het eerder lachwekkend, deze aanfluiting, waardoor we er met z'n tweeën wel om hebben kunnen lachen.

2,2