1. Na aankomst voor de lunch bleek een vrij jonge dame alleen de gasten te moeten voorzien van het eten en drinken dus de start was vrij traag.. Na dat we ons drinken geserveerd kregen en moesten vragen om de kaart en kregen we deze aangeven. Ik bestelde voor mijn wederhelft kruidenboter voor bij het "brood" wat bij haar kipsalade geserveerd werd maar het brood was geen brood te noemen en de kruideboter gewoonweg ranzig.. Na dit aan te geven bij de bediening komt de eigenaar dr bij die het vervolgens bij de kok neer legt en weg loopt terwijl de kok vol houd dat de kruidenboter de dag er voor is bereid en er onmogelijk iets mis mee kan zijn, de kok is zo overtuigd van zijn gelijk dat hij er boos van word.. De jonge dame van de bediening bied haar excuus aan voor het gedrag van de kok en de eigenaar laat zich niet meer zien.. Ook de rekening was was niet om over naar huis te schrijven.. Voor ons dus geen bavoort nieuwe stijl meer!

1,8