1. Vergane glorie.
    Dit restaurant (in ieder geval de kok) neemt de klanten niet serieus.

Als je pannenkoeken niet gaar kan bakken, dan kan je maar beter friet gaan bakken (maar dan twijfel ik ook nog of de kok dit ook zou kunnen).
    De derde pannenkoek was bijna geheel een deegklomp, dus die heb ik maar helemaal niet gegeten.

Laten zien aan de bediening met verzoek om aan kok te laten zien, maar dat gebeurt niet eens; voor je ogen wordt het bord met het misbaksel in de vuilnisbak gekieperd, voordat deze de kok beneden in ' het kombuis' ooit bereikt.
    Hoe wil je dan ooit nog van je fouten leren ?
    Kortom, zeer teleurgesteld naar huis gegaan met zwaar op de maag liggende deegpannenkoeken.

Het is een totale komedie aan bord; decor is op zich mooi, maar wordt volledig verziekt door bepaalde asociale elementen onder de klandizie.

Kortom, waar deze plek nog vroeger een trekpleister was, is het nu bezig met man en muis te vergaan, om maar in scheepstermen te spreken.

Alle hens aan dek, wil deze in potentie leuke plek niet afzinken naar de bodem van het Noordzeekanaal.