1. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Habana. Ondanks dat het erg druk was werden we snel en vriendelijk naar een tafeltje gebracht en hier hebben we de halve avond mogen tafelen. Geen gevoel dat ze ons snel weg wouden hebben toen we een tweede ronde bestelden, echt fijn!
    De cocktails zijn echt goddelijk, hebben er een boel geprobeerd en de favoriet bleek de nieuwe cocktail van de week. Het eten duurde wel iets langer dan enkele weken geleden, dat is ook wel begrijpelijk door de drukte, maar stond met een kleine 20 minuutjes op tafel dus dat is goed te doen wanneer je een hapje vooraf besteld! Tip: bestel de tortilla chips maar dan met aioli ipv guacamole!
    Enige nadeel is de bereikbaarheid met de auto, maar dat is met alle restaurants in de stad wel dus volgende keer lekker met het OV! We komen zeker weer!