1. Zaterdag 6 oktober hier gaan eten, omdat het goede recensies had. We kregen vooraf broodjes met olijfolie/zout en boter en dat was prima. Wijn is erg duur: huiswijn 21,50 euro per fles, daarna wordt het 31,50 of meer, terwijl ze niet eens een fles op de juiste wijze kunnen openen: Deze dient ivm met infecties niet gelijk boven afgesneden te worden maar onder de de dikke rand! Huiswijn rood is bitter en ik kan het echt wel beoordelen als wijnmeester.

Als hoofdgerecht eendeborstfilet genomen met portsaus, want dat eten we ook thuis en smaakt lekker. Het viel me al op dat er niet gevraagd werd hoe deze klaargemaakt diende te worden(rauw, medium of gaar) en verwachtte dat ze zoals gebruikelijk roze zouden doen. Ik kreeg een rauwe filet die niet eens knapperig was, bovenop de groenten gelegd??? en geen portsaus te bekennen. Toen ik vroeg om versgemalen peper(niks gezegd over de eendeborstfilet) moest ik het volgens de serveerster maar doen met het potje peper op tafel. Het was druk en ze had geen zin om het te halen uit de keuken. Groenten waren niet slecht maar deze rauwe eendenborst zonder lekkere portsaus is echt slecht en dan geserveerd met friet en Mayo zoals in een snackbar. Waarom niet lekkere gebakken aardappeltjes met provenciaalse kruiden, zoals hoort bij zo'n gerecht. Dessert kaasplateau genomen en deze was niet slecht alleen kreeg je hier een soort brioche bij ipv de lekkere harde broodjes. Serveersters waren echt ongeinteresseerd. Gelukkig waren we hier een weekend in Heeze en wonen we hier niet, want we hebben gegeten voor 110 euro en dan verwacht je een goede maaltijd. Kok? heeft duidelijk geen verstand van zaken.

1,5