Op dit adres zit nu: D'n Hendrik

1. Ik heb hier een week geleden gegeten met mijn vriend. We werden wel ontvangen maar de man stond alleen voor de deur zonder iets te zeggen. en de eigenaar deed alsof we onzichtbaar waren. we wilden niet in de rook zitten dus werden we in een zijkamer geplacceerd, heel jammer dat je binnenkomt in de rook waar je niet normaal adem kan halen. we kregen het krijtbord te zien en bestelden een drankje en kregen netjes ook het mandje brood en later een amuse van het huis. we bestelden 2 menu's van 20 euro als voorgerecht zalmcarpaccio en als hoofdgerecht gewokte tonijn en als toetje een dame blanch. in totaal hoefden we maar 47,95 af te rekenen. dat is wel weer fijn. ook toen we weg gingen verstopte de eigenaar zich vlug achter de bar terwijl het helemaal niet zo druk meer was. ik zal hier alleen terug komen voor het goedkope en lekkere menu.