1. Wij zijn vandaag na een lekkere wandeling met onze kinderen bij de bosrand gaan zitten om poffertjes te gaan eten.

Toen we eenmaal konden bestellen kregen we vrij bot te horen dat op zondag geen poffertjes gemaakt worden.
    Nu we toch een plekje hadden zijn we maar op de pannenkoeken overgestapt.

Na het bestellen moesten we lange wachten op het eten, een gedeelte van de drankjes hadden we vrij snel. De 2de helft hebben we gekregen na 4 keer vragen en hadden we de pannenkoeken bijna op 45min later. En we kregen echt opmerkingen dat komt vast nog wel het is druk.

Dan uit eindelijk maar afrekenen, nou dat ging ook niet makkelijk. het lijkt wel of ze niet willen dat je betaald.
    na veel moeite hebben we de rekening gekregen. En je staat in de rij om te kunnen pinnen, want dit schiet niet op. En dat komt niet door het pin apparaat, die was wel snel.

Het personeel loopt allemaal gestrest rond, dus het kan zijn dat er te weinig personeel is of de organisatie klopt niet. Maar dan nog kun je vriendelijk blijven tegen je klanten.

Je begint te begrijpen waarom toeristen zeggen dat er in Nederland geen goede service verlening is. Bij de Bosrand hebben de toeristen helemaal gelijk.

Wij komen niet meer bij de Bosrand, ik hoop dat het bij een ander pannenkoek restaurant beter zal bevallen.