1. Wij hebben net op het pannenkoeken schip gegeten en het is ons heel erg tegen gevallen. Wij werden niet gastvrij ontvangen en ook niet vriendelijk gedag gezegt. Glazen waren nog vies alsof het vaker gebruikt was de bediening was onervaren en niet enthousiast. Er werd bevraagt of de borden2x gebruikt mochten worden omdat ze niet genoeg borden hadden? En je moest je bestel dubbel gebruiken want 'dat kon nog wel een keertje'. De papieren placemets waren volgens mij ook al vaker gebruikt want er zaten etensresten en vlekken mog op. De muziek was inderdaad veel volksmuziek en de hygiëne was ook niet op zijn best, de stof lag op de kaarthouders op je tafel. De tafels en stoelen lijken wel van een voetbal kantine ik raad ze aan om alles opnieuw te verven en in te richten en een spoedcursus voor het personeel. Kortom heel slecht we komen hier niet meer terug.

4,1