1. Vorig weekend hier uitstekend gegeten.
    Het was er gezellig druk en aan de bediening merk je dat ze er lol in hebben. Duidelijke uitleg over gerechten buiten de kaart. Ook waren er nieuwe wijnen die nog niet op de kaart bleken te staan. Wij kozen voor een houtgeriipte Rueda, een mooie witte wijn. Eten is goed en ruime porties. Zowel vis als vlees van mooie kwaliteit en juiste bereiding.

Het licht wordt gaandeweg wat meer gedimd, maar dat geeft een heel gezellige sfeer.
    Puntje van aandacht: de achtergrondmuziek is prima, maar na twee uur merkte ik dat de zelfde CD werd opgezet.

Na afloop koffie gedronken aan een grappige bar, waar je prima nog kan afzakken. De eigenaar/ kok vertelde ons nog een aantal ambitieuze plannen, dus dat belooft nog wat voor de toekomst.

Prima zaak met goede prijskwaliteitverhouding. Wij komen hier nog wel eens terug.