1. Maria Bakker

Wij hebben hier in september gegeten op het terras. Mijn man bestelde vlees en ik had vis. Er kwam iemand langs om te vragen wat we wilden drinken en dat werd vlot gebracht. Vervolgens hebben we een uur zitten wachten op onze bestelling evenals drie tafeltjes bij ons in de buurt. Waarvan 1 tafeltje alleen frites had en kroketten , deze mensen hebben daar ook een uur op gewacht. Toen wij vroegen waar onze bestelling bleef na ongeveer drie kwartier zei de bediening dat het erg druk was. Ik zei toen dat je dan nog even langs de tafel gaat om te vragen of je nog wat wilt drinken en eventueel leg je dan uit dat het zo druk is of waarom het zo lang duurt. Was bij sommige gasten gedaan zei hij maar niet bij ons en ook niet bij onze buren. Dat werd toegegeven. Na dik een uur werd het eten gebracht en nu verwacht je geen culinaire top voor dat bedrag maar toen gevraagd werd hoe het smaakte en wij daarop hebben gezegd dat het ronduit slecht was werd dat onverschillig afgedaan. Nou ging het ons niet om korting of wat dan ook, maar voor een gratis kopje koffie na het wachten was op zijn plaats geweest. Verder vond ik de arrogantie en onverschillige houding van de leidinggevende ober na onze klacht ronduit slecht, hij zou het doorgeven zei hij maar deed verder niets en volgens onze waarneming is er ook niets mee gedaan.
    Het is jammer dat het personeel de zaak zo naar beneden haalt. Jammer van een bedrijf in ons eigen dorp ! Wij komen hier dan ook niet meer terug en zullen ook geen aanbevelingen doen.

2,9