Op dit adres zit nu: Asian Tapas

1. Jan Stuivenberg

Zondag 30 september 2012

Na een dagje Valkenburg om 3 uur bij eetcafé Baneheide op het terras beland en iets gedronken met de kinderen. Voor de kleintjes stond er een reuze springkussen ter beschikking waar zij zonder kosten 3 uur op hebben gesprongen. Het personeel was zeer vriendelijk en op menukaart stonden heerlijke gerechten dus besloten wij om hier gelijk maar te eten.
    Om 18.00 uur werd het erg druk maar dat deed niets af aan de aandacht die er aan ons geschonken werd.
    Als voorgerecht had mijn vrouw een rijkgevulde uiensoep met op de top gesmolten kaas en afgewerkt met soepstengels en gebakken uienringen.
    Ikzelf had een salade met gebakken brie, walnoten, jam, frambozen dressing en beiden een mandje stokbrood.
    Intussen kregen de kinderen hun favoriete voedsel (friet,kroket, frikandel en alle verdere toebehoren).
    Als hoofdgerecht had mijn vrouw zeer smaakvolle zalm en ik voor het eerst een in mijn leven steak van een black aungus rund met kruidenboter. De borden waren mooi gedecoreerd en de bijlagen logen er ook niet om. Verse bloemkool met sausje, boontjes, aardappel kroketten, zelfgemaakte appelcompote, gebakken aardappeltjes met spekjes en frieten.
    De kinderen hebben nog een ijsje toe genomen met een verrassing ( speelgoed auto en opmaak spullen ).
    Aan onze waarderingen te zien heeft het bijzonder gesmaakt en komen wij zeker terug.
    wij wensen de jonge ondernemers veel succes en adviseren ze om op deze voet door te gaan.

Groet Fam. Stuivenberg